Ensam människa med tre hundar

Ja nu har Helena och Martina åkt till Umeå för att hämta hem Irene och den fjärde hunden. Den ska tydligen vara lite hyper och ganska blind så jag har bokat sovplats hos kära Jonas med håret om den är väldigt skitjobbig, för jag jobbar 11,5 timmar imorgon och behöver sova.
Jag har blivit förkyld också. Inte så konstigt kanske... Alla andra är ju det. Idag har jag och Helena suttit på Indo och fikat i ett par timmar. Sen stängde de så vi gick en runda på Åhlens och sen till Duvan och fikade ett par timmar till. Ventilera är bra. Kära syster, vad skulle jag ta mig till utan henne?


Lars

Fredrik Winnerbäck, Helmert och Martinas hår

Conny på klättertävling

Johan älskar att vara med på bild:)

Nuskajagduschaheeeeej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0