Juno

If I was a flower growing wild and free
All I'd want is you to be my sweet honey bee.
And if I was a tree growing tall and greeen
All I'd want is you to shade me and be my leaves

Hej hej!
Boss har vart ganska pigg idag och haft bra fart. Vi är nog båda lyckliga över den sköna höstluften. Vi har tagit långa promenader och haft det mysigt tillsammans. Jag tror att hans sår har torkat in lite. Jag hoppas.

Inget nytt under solen, den är inte ens varm. Kate, come on? ;)

Jag är sugen på att träna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0