Om det inte vore för det.

Irritejting nanting. Jag är sur för att veterinären inte ens rakade Boss sår. Det blir inte bättre och nu har det spridit sig också. Han kom faktiskt inte fram till något vettigt. Konstaterade bara det som jag redan visste. "Kan inte lokalisera hälta, våteksem" Men hello? Imorgon tror jag att jag åker till stationen och fixar till honom själv. Behöver bara få nedsövning och uppvakningsprutor.

Annars kunde det ju gärna få bli bättre väder så man kan planera fjällvandringen lite. Just nu verkar det bli lite färre dagar och sen tror jag att vi bara drar hem och skiter i allt i några dagar. Mamma får ta hand om oss.

Men nu ska vi snart ut och rida och det är det enda som känns kul. Riktigt kul, hoppas det är uppehåll bara.



Kommentarer
mammselen

JA, ta Boss till en annan, bättre veterinär. Han måste ju få hjälp.

2008-08-14 @ 15:18:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0