Vad jag vill. Vad vill jag?

Åh. Nu är jag ledig i två veckor, jag är fri, och jag har pengar. Jag kan göra vad jag vill, men vad vill jag? Om det hade vart fint väder hade jag kunnat komma på massor, ridning, forspaddling, fjällvandring, bärplockning... men som det är just nu så vill jag helst sitta under en filt, se på film och dricka te. Men det känns lite tråkigt.
Jag ska upp på vinden allafall och packa ner sommarkäderna i en sopsäck och ställa undan dem. Sen ska jag koncentrera mig på att hitta alla mina grejer och plocka undan dem. Det är dags att flytta ut från Irenes.

Jag skulle i och för sig kunna dra på en solsemester också. Men jag vill hellre ha solen här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0