Vill vidare...

Så sitter man i Lycksele igen och det är sådär halvkul måste jag säga. Vill vidare till Luleå nu och börja livet där. Men det är några ärenden som måste fixas här först. Vi åker till Luleå imorgon vid lunchtid och på lördag ska vi ännu längre norrut, till Haparanda för att gå på Ikea och sen över gränsen till alko. Sen vill Kate festa på lördagkväll, Helena är sådär lite seg och jag är ju så himla vuxen så jag vill möta varandra i det nyktra samtalet;) Kul blir det nog hur som helst:)

Vi bor helt perfekt. I en fyrkant typ med Jonas med håret och Freddan i ena hörnet, 150 meter bort i andra hörnet bor jag, 150 meter bort i tredje hörnet bor Helena och i sista hörnet bor Kejtan och Robi. Det blir söndagsfika med rullande schema och riktigt skiiiiitbraaaaa:D

Nu har jag spelat Helenas godmorgon-låt på youtube så nu är det bara att sätta igång dagen! Ciao!








Kommentarer
mammselen

Vad gör hon?

Snacka om att missa bollen alltså. Eller drar hon byxorna av killen?

2008-08-28 @ 17:33:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0