Årssummering!

Bäst: Jag, utan tvekan;) Jag har gjort så mycket bra i mitt liv under 2008 att jag faktiskt förtjänar den titeln:)
Sämst: Kanske min dåliga självdiciplin när det gäller kärleken... att halvt slita ihjäl sig i Norge var inte helt bra heller, men resulterade i att jag kan plugga nu utan att ta lån.
Jobbigast: Att halvt slita ihjäl sig i Norge på mina tre arbeten. Och sen har kärleken slitit på mig också. Åh det var tungt ett tag, men jag överlever ju.
Bästa resan: Flyttresan hem från Norge. Lycka! Men sen har vi ju naturligtvis två oförglömliga veckor på segelbåt i Grekland också...



Bästa köp: Min skidutrustning! Åkglädjen är tillbaka:)
Stoltast: När jag klarade min första tenta.
Mest pucko Big: Jaa, jag har vart klantig och dum när det gäller kärleken...:P Men inget ont som inte för något gott med sig, right?!
Bästa händelse: Var nog ändå att jag och Markus släppte varandra fria för gott den här gången. Gör både han och mig till lyckligare människor och det ledde till slut till att jag flyttade till Luleå och är där jag är idag.
Bästa händelse nyhetssammanhang: Den får jag fundera på.
Bästa händelse sport: Måste väl bli Kallas tour de ski då?



Bråkigast: Inte nå mycket bråk 2008. Mest kärlek bara:)
Sorgligast: Glenn. Saknar han. Mamma med, men Sonny tar mer och mer plats i hjärtat för var dag som går:)



Mest sedda film: Jag har nog inte sett någon film mer än två gånger. Men jag har blivit mest tagen av Arn-filmerna...
Bästa låt: Kanye West, Chris Martin - Homecoming. Jag och Jesper var i Umeå den 18:e juli och jag spelade sönder den här i bilen, men det var sommar och lyckorus och förväntningarna var höga inför kvällens fest. Och den blev verkligen lyckad!
Mest kärlek: Livet med nya bekantskaper i Luleå, Jonas med håret, Fredrik, Björn, Sur-Johan of course! Och alltid alltid pisters. Och alltid min övriga familj. Och alltid mina djur.



Bästa tv: Ser nästan aldrig på tv nu för tiden... men Grey´s är ju fortfarande Grey´s men det är absolut inte ett lika spännande program på löpbandet på gymmet. Det gör sig bäst i en skön soffa, jag lovar!
Sötast: Sonny!

Gott nytt år!









Kommentarer
Jesper

Ja den låten ja..

2009-01-01 @ 16:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0