Bara nyår kvar då:)


erik henrik per-erik johan :)

Håhåjaja... sitter ensam i mörkret i köket och fikar te och mackor, inte helt nykter, men snart så. Ikväll har jag varit på födelsedagsfest hos min gamla låg och mellanstadiekompis, jättetrevligt, jag har tränat stenhårt på det där med att vara social för tro mig, på den festen vare inte många jag kände. Men alla är såklart schyssta och det gick ganska bra. Men till sist drog jag ändå vidare till folk jag känner och det var så avslappnat och upprikigt ärligt okallpratligt det bara kan bli och jag och Maria satt och fnissade tillsammans som i gamla dagar. Sen drog folk vidare ut i natten, men i år hänger jag bara inte med på det där. Jag vet ju att det inte är lönt. Ja det är väl nåt med det sociala, men jag gillar faktiskt inte kallprat... "Vad gör du nu för tiden, bla bla bla bla bla..." Jag bryr mig inte, du bryr dig inte, okej?

Jag vet att jag kanske inte borde, men jag längtar lite till sommaren till en helt annan värld, och en helt annan jag.



Kommentarer
mammselen

Se där, se där... Ni verkade ha trevligt...

2008-12-26 @ 18:23:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0