Big trött

Jag sov länge idag, det behövde jag verkligen... Kom tillslut hit igår efter ett dygns resa. Hämtade barnen i barnehagen tillsammans med Dag och det var såklart jättemysigt att träffa kidsen igen. Lika fina som vanligt:) Vi åt god tacomiddag och senare kom Markus hit, det var trevligt att träffa han också:)
Idag har vi vart på Toys R us och handlat julklappar till barnen, sen mötte jag upp Linda på Aker brygge så fikade vi och försökte shoppa efter det, men det är ju hopplöst att hitta julklappar. Ska göra ett nytt försök imorgon. Allafall så var det jättekul att se Linda igen, det var mer än ett år sedan sist!

Nu sitter jag uppe i stuen och äter glass och godis. Massa serier på tv, det mesta har jag redan sett hemma.

Trött ja.



Kommentarer
Mammselen

Hälsa jättemycket till familjen och till Markus.

Önska GOD JUL och Gott Nytt ÅR!

2008-12-17 @ 22:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0