Boss är orolig

Jag har börjat packa och det är Boss inte bekväm med. Han kan inte slappna av och följer mig som en svans i lägenheten. Den här gången får han inte följa med, han ska få fira jul i Åskilje med husse. Det blir kul för han det:) Sonny ska hem till Mamma, men han får åka med Helena hem. Hoppas han tycker det är okej med 11 timmar på tåget. Och hoppas att han inte blir bajsnödig.
Jag ska vara borta ifrån Luleå i över en månad. Längtar redan till nästa år:) Det är så kul här..

Lördagens uteaktivitet:


Fredrik var bakis så det var extra kul att gräva ner han i snön:)




Schitfin:)

Jä!
Nu är det snart dags för 22 timmars tågresa ner till Oslo:)
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0