Bus!

Idag har jag lyckats lite bättre med julklapparna. Nu har jag allafall halva familjen klar och vet vad de övriga ska få. Jag ocg Dag har vart på Ski och yrat runt, jag gick lite vilse, de har byggt om massor. Men vi träffades på en fika och sen åt varsitt håll och varsina ärenden igen. Hämtade barnen på vägen hem och sen har jag busat med dem till middag:) De är ju underbara!



De hade verklige skitkul åt att försöka förstöra bilderna så mycket som möjligt med hunden...

Men nu sover de...

 
Vibeke har slagit in julklappar, Dag ser på tv...
Jag har vart ute och sprungit!

Imorgon har jag paxat morgonpasset, måste få lite tid med dem innan jag åker. Blir som gamla tider:)

Natta!


Kommentarer
helena

så söta de är!

Sonny springer och släpar runt på mina långkalsonger.

Det ser ganska kul ut...

2008-12-18 @ 23:39:18
helena

så söta de är!

Sonny springer och släpar runt på mina långkalsonger.

Det ser ganska kul ut...

2008-12-18 @ 23:39:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0