Dra

Hade jag inte haft en mamma att respektera hade allt här bara vart svordomar. Den här dagen har nog vart skit rätt igenom. Den började nog igår kväll med knivar i magen. Och fortsatte idag. Vissa borde verkligen hålla sig till sina destruktiva förhållanden och sluta dra in andra i det. Egoistiska himla as. Man kan ju förstå att vissa behöver psykologhjälp, det behöver jag också snart om jag inte slutar vara så himla naiv och dum.
Sluta tyck synd om dig själv och ta nåt himla ansvar. Idiot.

Så var det sagt, då ska man bara lugna ner sig och somna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0