Ett litet inlägg om dagens strapatser

Jag ÄR piggare idag och det är förstås underbart:) Det har mest vart julklapsshopping idag. I både Falun och Borlänge. Trångt som tusan, kupolen var proppfull med folk. Jag och Maria tog en liten sväng ikväll nere på stan och det var en mycket smartare tid. Nästan inga människor i vägen. Så ett tips såhär i juletider och julstressen, passa på att shoppa kvällstid om det finns möjlighet.
Jag har hunnit vara hemma hos Pappa och ätit surströmming också. Gott såklart!

Imorgon kommer Helmert och Sonny, och sen är det julafton och då får jag äntligen dra på mig skidorna:)
Nu ska jag ta och ringa kära Fredrik och kvällsprata lite.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0