Fin dag, förkylt nånting.

Finväder, fint skidföre men ond förkylning. Pappa har åkt fyra mil idag, men så är han också lite nörd. Om jag är boxnörd så är Pappa skidnörd.
Här är mitt hus:)




Det känns som att jag bara har gått inne i mammas lägenhet och snytit mig hela dagen, men bildbevis ovan på att jag faktiskt har vart ute och andats in frisk luft i lungorna. Nu vill jag bli frisk, det passar sig inte att vara hängig.

Storasyster och storebror kom hem idag, snart är hela familjen samlad, är bara Helmert och Sonny som saknas.
Nu ska man väl snart genomlida natten, längtar tills jag vaknar imorgon, förhoppningsvis mycket piggare:)


Kommentarer
mammselen

Det är dig det är synd om. Och syster.

2008-12-22 @ 10:22:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0