Föreläsning all day long..

Lite segt, men rätt intressant...
Boss bor hos Björn och Jonas med håret idag.
Vad kan man mer säga. Det är kallt här igen. 
Funderar lite på resan till Oslo. Jag borde ha försökt åka förbi Göteborg på vägen för att kolla upp ögonen.
Åh, jobbigt att planera.
Har allafall ansökt om tentamen på annan ort idag, dvs Falun.
Och sen då? Tillbaka till Luleå eller utomlands kanske?
Pengar har inte vart ett problem för mig sen jag slutade gymnasiet egentligen.
Men nu är man inte så himla rik längre.
Konstigt att inte ha någon inkomst. Jag måste verkligen ha ett extrajobb i vår.



"Hej det är Johan.....träffa Lotta......kaallt..."


Kommentarer
johan

Åååh, man bliiiiir trött.. naaanting

2008-12-03 @ 23:06:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0