Galen katt

Jaha, han har sovit hela dagen så naturligtvis är det full fart nu sådär lagom till läggdags. Men de är ju bara små en gång, lika bra att se det charmiga i det hela... grejen är ju den att han drar med sig Boss, så de lever rövare här. När jag kom ut från duschen hittade jag mattan från mitt rum ute i hallen, plus att datorn hade flyttat på sig.

Vi har vart på onsdagens boxpass och ja, livet har varit fruktansvärt osocialt den här veckan! Jag har träffat pisters på träningen typ, annars har Helena jobbat och Kate stängt av telefonen. Idag har jag pluggat hemma hela dagen. Men imorgon. Då. Då kommer Fredrik hem från Kiruna och vi ska fika och se film hemma hos Björn allihopa. Alla tiders:)



sådär halvspännande.


Kommentarer
Vibeke

Så søt han er! Viktor vil bare si at Sonny ligner veldig på Sonic - som er en av hans yndlingfigurer for tiden. Det blir nok tøft for Boss med en så livlig krabat i huset - pass på datamaskinen - den tåler ikke så mye vet du.

Tar du ham med til Drøbak?

2008-12-04 @ 04:48:02
URL: http://www.holsvik.com
mammselen

Kattdjur gillar att vara vakna och vara på jakt på natten. Så jag får nog bereda mig på störd nattsömn när ni kommer hem. När jag är ledig...

Fast bra att Boss har barnasinnet i behåll...

2008-12-04 @ 17:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0