Lovely!

Här är världens sötaste som luktar ladugård. Han kommer från ett hem på landet där de hade en massa får, minst 6 hundar och minst 7 katter tror jag. Så han är hundvan. Sonny och Boss är redan bästa vänner.


mitt i natten ville han busa förstås.

Så söt... Han är inte lik varken Kenneth eller Glenn i sättet. Han är nog något mellanting. Kenneth som var ganska osocial och Glenn som var kärlekstörstande som få. Sonny har inte trampat på mig inatt men däremot legat och kurrat.
Och han blir väl inte sådär jättelånghårig men han verkar ha ett hjärta av guld allafall:)


Kommentarer
mariami

Oh, vilken söting! Får man träffa honom i jul?

2008-12-03 @ 14:51:23
big

Ja det får man:)

2008-12-03 @ 16:27:06
mammselen

Att hitta en till "Glenn" är ju omöjligt. Han kan ju vara bra i alla fall. :)

2008-12-03 @ 18:13:51
irene

Sonnysöting

2008-12-03 @ 20:58:26
Johan

Vet du inte att namn som slutar på y är överrepresenterade i svenska fängelser ;) så sonny är nog ett riktigt badass

2008-12-03 @ 23:10:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0