Men nyår blir bra!

Idag har jag vart lite halvbakis. Jag, Cate och Helmert har besökt donken här i Falun för första gången på nya stället. Det var ungefär lika gott som vanligt. Halvbra alltså. Sen vidare på Intersport och slutligen Maxi. I love Maxi!
 Maria har stått i och bakat cupcakes här hemma och vi andra har ätit. Imorgon är planen att sova länge, luncha med Jonas klockan ett, åka skidor och sen vänta besök....
Jag som tänkte att nyår skulle bli lika segt som vanligt men det blire minsann inte, för Fredrik kommer hit imorgon:) Jajjemen, inte helt planerat med himla himla skoj!


Vi har roligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0