miss i nassa

Vi har vart och lekt charader ikväll och jag har konstaterat att det inte är riktigt min grej... men kul vare. Gjorde några halvdanna försök att få med Helena ut på kåren nu men hon ville inte och egentligen tror inte jag heller att det hade vart någon höjdare.
Annars har vi sett på vintersport på tv, fikat, ätit, vilat och byggt en stor snögrotta/iglo idag.
Imorgon tror jag att vi ska åka skidor och se ännu mer vintersport och säkert hinner vi med att fika en massa också.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0