Nä-vecka

Nä, jag vill inte. Det enda jag vill göra är att äta slisk. Jag vill inte träna, jag vill inte fixa historian som ligger som en steeeeen på mitt arma hjärta.
Jag vill sova och äta godis och smulpaj med en massa vaniljsås. Jag har ingen paj, vaniljsåsen är hos Helmert. Jag har en chokladkaka, men den är jag less på.

Imorgon är sista inlämning för historian. Jag har skrivit tio sidor av tolv, slut på motivation. Slut på svar. Jag har själv intalat mig att om datum är satt till den tionde, så borde det också gälla 23.58 på kvällen den tionde. Eller hur? Fast nu ser jag att jag har lektion klockan 08.15 imorgon bitti och tänk om.. Tänk om den gamla gubben till lärare har tänkt att vi ska lämna in uppgifterna då? Då dör jag. Eller så sätter jag igång nu omeldebums. Så går jag hem och sover imorgon när allt är överstökat. Låter kanske som en idé.

Det är tur att jag åker till grannlandet på måndag.


Fråga inte...


Kommentarer
Mariami

Uppgiften ska vara inskickad innan midnatt. Så är reglerna.

2008-12-10 @ 08:09:15
big

ja, jag har blivit informerad om det nu. Skönt. Det betyder att jag ska hem och sova nu efter morgonens lektion och börja om dagen på nytt.

2008-12-10 @ 09:27:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0