Oj vad många ni är.

Många som läste bloggen idag/igår och knappt nåt nytt.
Men jag är skitless på mina djur just nu. Snälla, ge mig lite lugn och ro. Jag tror Boss har något fel i hjärnan faktiskt. Hur kan man vara så extremt besatt av piss? Jag blir så provocerad av att han slickar i sig gul snö. Antingen går jag och rycker tag i han, men oftast försöker jag vända mig bort och räkna till tio. Idag har jag jämfört honom med en annan hanhund som jag promenerade med, och Boss är verkligen besatt. Jag är så less han just nu. Skönt att Markus tar han i jul.
Och katten. Han är söt, men jag är trött och less på att hitta mina underkläder utspridda i lägenheten. (Okej, jag måste stänga byrålådan ordentligt...) Dessutom har han inte vett att hålla sig lugn när jag vill sova.

Men för att sluta klaga för ett ögonblick...
Idag har jag åkt skidor igen för första gången på skitlänge. Typ tre år. Vi åkte nästan 11 km och det var skitbra och mina skidor och stavar och pjäxor och allt var super. Nöjd är jag:)

Annars är allt PRECIS som vanligt.

pspsps Helena är också sjukt less. Hon har det värre än jag. Peppa!



Kommentarer
Pe

Att boss är besatt kan jag hålla med om. Det märktes när jag och Anna var ute med honom. Fick ju verkligen lov att släpa iväg han.

2008-12-12 @ 16:07:03
irene

Jo, jag har (länge)fått lov att "läsa lagtexten" för Boss innan vi börjar gå. Annars har jag ingen chans alls. Om han är ännu värre nu än när jag brukade vara ute med honom har du verkligen det arbetsamt.

2008-12-12 @ 19:23:41
Big

Jaha, så han lyssnar på lagtexten?!

2008-12-12 @ 19:41:45
irene

lyssna och lyssna... Han blev lite "stukad" i alla fall. Undrar om han inte är lite bokstavs...

2008-12-13 @ 11:53:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0