Bara en sekund.

Jag fick ögoninfektion, jag fick feber, jag fick ont i hela kroppen och jag blev förkyld. Men det vet ju hela min familj eftersom att jag har telefonterroriserat dem under tiden eftersom det är så fruktansvärt tråkigt att ligga i en säng i ett mörkt rum i två dygn.

Nu har jag fler ögondroppar och jag ska försöka städa huset idag men kroppen känns fortfarande sliten och jag känner mig lite stel i ögonen, ungefär som träningsvärk. Jag måste ringa till ögonkliniken imorgon och fråga hur illa det var för mina ögon som ska läka att åka på en infektion och en influensa.

Ja, och sen får jag faktiskt inte sitta vid datorn, se på tv eller läsa som vanligt och det är så himla tråkigt, men då går jag nu, hejheeeej.


Kommentarer
elin & alva

åå nä gu va tråkigt!!!!
ja d går en hel del här med.. alva fick förkylning sen magsjuka och på d gisch i ögonen!!!
själv är jag förkyld!!
jag lider med dig!!!!
hoppas att d går bra !!!
kram kram kram å alva hällsar =)

2008-02-10 @ 18:17:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0