Den finns dær, synen.

Om jag ligger i soffan och blundar ett tag så ser jag ganska bra nær jag øppnar øgonen sen. Annars ær det rætt suddigt. Men då vet jag att jag kan se bra allafall. Tyværr har det skavt i høger øga hella dagen men det ær inte værre æn att jag kan leva med det. Så ja, dagens øgon-rapport.

Igår, på min øgon-måste-vila-dag, gick vi och såg Arn på bio. Den var fin, den var bra, den rekommenderas. Men det dumma var att den slutade alldeles før tidigt. Ja alltså jag vill att om en film slutar lyckligt vill jag se hur de lever lyckliga också.

Annars går jag i Lycksele-drømmen om dagarna. Sommar sommar...



Kommentarer
mammselen

Snart blir jag arg på riktigt.
Om du ska VILA ögonen så är det meningen att du ska GÖRA det.
Vill du bli bra fort eller vill du att det ska skava i ögonen???
Känns det inte bra... dvs. skaver det... så ska du ringa till kliniken och prata med dem!!!

2008-02-04 @ 18:08:47
mammselen igen

Jag tycker om dig ändå.... fast jag skäller på dig.
Puss och kram

2008-02-04 @ 18:09:50
helena

Och jag lever Lycksele drömmen...sista dagen idag...

2008-02-05 @ 08:59:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0