Fy.

Å idag satt  jag och såg "ten things I hate about you" igen. Det är Heath Ledgers första film och jag blev kär i han när jag såg den första gången och nu är han död och det är så sorgligt...

Men jag är halvt blind idag. Allt är suddigt och jag stod och undrade vad LL vad för storlek på b.young idag. Men det var bara jag som såg dubbelt.
Sen frågade min chef hur det blir i sommar och jag sa att jag kommer nog vara i Sverige under Juli och Augusti. Jaha då måste vi skaffa en ny då sa hon och då kände jag mig värdelös och dum och nu är jag inge glad och varför skulle Heath dö för? Ååå

Irene, Lycksele, Juli och Augusti. Fint? Boss säger hej också.
Hjärtrum och stjärterum och allt det där:)

Jobbar imorgon igen och ska man resa till utlandet och solen eller?

42503-786


Kommentarer
mammselen

Lyssna på mig.
Jag tycker inte man ska resa till utlandet!

2008-02-02 @ 07:50:24
Mi

Du fick ju inte resa till solen. Du får resa till regniga England i så fall. Basta. Puss och kram.

2008-02-02 @ 11:02:53
Kate

Eller till Luleå, ni kan bo bo hotell här och umgås med mig på dagarna =)

2008-02-02 @ 20:10:15
Trine

Er nok lurt å holde seg unna solen en stund til. Hva er det du har operert øynene for? Så ikke godt ut på bilde du har lagt ut, håper det er bedre nå. Så fint bilde av Victor og Boss:) Du er dyktig på å ta bra bilder Gitta!

2008-02-02 @ 20:14:09
irene

Det går så bra så, välkommen. Soffan räcker till flera om det skulle vara så och en extramadrass har jag också

2008-02-03 @ 19:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0