hejhiopp

Tjeeeeena!
Känner mig ganska okej idag så nu vill jag inte tjata mer om mina sjukdomsbekymmer:) Ni ska få se en rolig bild till bara men sen äre stopp. Skönt va.
Melodifestivalen ja. Amy Diamond, E-type & Poodles och Michael M..... var bäst. Christer Sjögren var det defenitivt INTE:

Imorgon ska jag träffa Helmert för sista gången på länge... Hur ska jag klara mig utan henne? Vi ska äta tapas på SanLeandro och det är så grymt gott det. Så får man hoppas man har matlust men det är nog omöjligt att inte ha det på det stället.

Och Sanna Kallur slog världsrekord... ja jag säger då det:)

men bilden ja:)

42503-790

Ciao!


Kommentarer
Kate

Du har alltså börjat knarka, det ser ju vem som helst! Hälsa Helmert! Och Christer Sjögren var bäst!

2008-02-11 @ 22:13:55
Trine

Uschh...Hva er du egentlig har operert Gitta???

2008-02-11 @ 23:27:26
mammselen

Äntligen börjar du se normal ut?

Nästan!!!

2008-02-12 @ 18:38:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0