Infektion?

Nej, mitt øga vill inte riktigt och idag har det gjort rætt ont hela dagen, eller egentligen vældigt ont. Jag ringde och pratade med dem i Sverige och de sa att jag skulle komma in med en gång fast nu bor jag ju hær så det gick ju inte, men allafall har min snælla pojkvæn lovat att komma hem från jobbet snart så vi kan åka till legevakten. Alltså vårdcentralen typ. Hon i Sverige trodde jag hadde fått en infektion i øgat som troligen kommer från "mina" sjuka barn.
Undrar om jag kan jobba i barnehagen imorgon då...



Så hær ser jag ut idag. Jag ser ju jætterolig ut:)


Kommentarer
irene

din stackare...

2008-02-06 @ 13:16:11
Mi

Det där ser inte så nice ut... Krya på dig!

2008-02-06 @ 14:18:42
Trine

Uff..Håper det gikk bra på legevakten, så ikke godt ut.

2008-02-06 @ 18:14:41
mammselen

Stackars dig...

2008-02-06 @ 18:33:09
kate

Du ser ju ut som jag ju=) men det är hemskt synd om dig..

2008-02-06 @ 19:35:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0