Jabadabadooo!

Tjena, vare nån som fick springa mittensträckan eller?


Så vad har hänt idag? Jag har jobbat i butikken. Gjorde kassavstemningen på rekordtid och fick skjuts hem av
Markus så jag kunde se bachelor på tv. Vilken nörd man är:)


Ellers da? Imorgon måste jag packa väskan för på onsdag drar vi heeeeem:) Annars ringer jag mest Katarina någon gång om dagen för nu när Helena är borta har jag ingen annan att ringa till.

image796

Okej, ni får se han. Det här är alltså den omtalade MrX.
I en gammal hårtork som är skitvärt att spara på. Skitvärt.



Kommentarer
mammselen

Men hallå! Är du riktigt nykter, eller???
Välkommern hem!

2008-02-19 @ 19:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0