Om en vecka...

...är jag i Falun. Det ni:) Fixade allt igår med jobbet och om en vecka efter barnehagen packar jag och Markus bilen och tar med kidsen hem:D Vi ska heja på skidåkare på Svenska Skidspelen och träffa bamsebjörnen och åka skidor.

Idag är det alla hjärtans dag också ja. Markus kom hem med en liten gullig present, ett halsband. Själv hade jag inget till han men det gör inget. Jag är ju så charmerande att han får nöja sig med det:P

Är det förresten någon i den här världen som vet något om hur det går för Helmert?!



Kommentarer
Kate

Precis vad jag undrar, kan hon höra av sig till nån!

2008-02-14 @ 22:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0