Stor rumpa

Det ær ganska mycket jobb nu, dærav min brist på bloggande. Blir 24 timmar extra denna vecka.

Funderade ju på att åka på ridlæger i Hærjedalen i sommar, funderade dock lite før længe før nu ær det fullt! Ødet ville inte det eller nåt. Æh, det var puckat av mig att vænta før detta ær kanske sista sommaren innan pensionen som jag har møjlighet att vara ledig næstan en hel sommar.

Imorgon, på sjælvaste skottdagen fyller Markus år. Han blir gammal gubbe, jag tror inte jag vågar skriva ut hans ålder hær, då tror væl folk att han ær gubbsjuk som ær tillsammans med unga mig...;)

42503-807

Haha... Viktor ritade Mammselen under dagarna i Falun. Det dær långa som sticker ut ær en stor rumpa, INTE något annat :P







Kommentarer
mammselen

Hmm... var det där snällt? Det där med den stora rumpan alltså.

2008-02-28 @ 20:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0