Swiiiisch

Sov inte särskilt bra inatt med ett dunkande öra och täppt näsa (börjar blir mycket självömkan:P), så jag klev gladeligen upp när kidsen vaknade vid halv sju-tiden. Försökte då få dem att leka så stilla som möjligt för att inte väcka mamma som jag tyckte förtjänade lite sömn. Sen kom hon ändå upp och barnen och Boss stressade på och ville ut. Så vi gick en morgonpromenad innan vi åkte upp till Pappselen, som för övrigt har handen gipsad efter lite väl vild skidåkning nedför mördarbacken. Mamma hade köpt gula stjärtlappar till barnen och nu har vi åkt lite överallt på hela Sjulsarvet, perfekta åkbackar! Sen har barnen klättrat omkring på ett stoooort snöberg (snölagret till skidspelen)

På eftermiddagen åkte vi ner på stan för att jag hade bokat tid för ansiktsbehandling till Markus (tidig födelsedagspresent) Medan han var där gick jag och barnen på djuraffären och såg på fiskar, fåglar, kaniner, råttor, spindlar, ormar, sköldpaddor och ödlor.

Nu är vi hemma hos Mamma igen och vi planerar att fixa pizza till att hon kommer hem från jobbet, svensk pizza är mycket godare och mycket billigare än norsk.

Ciao!

 



Kommentarer
irene

Så skönt för henne att middan är klar när hon kommer hem.

2008-02-21 @ 19:10:40
Anonym

Aaa vad kul du ar hemma i falun med barnen och ser pa skidspelen...jag hade saaaa garna varit med...men jag antar att jag har det ratt bra har med, det ar varmt och skont. men vad har pappa lyckats med!!! stackaren.

2008-02-21 @ 19:37:41
URL: http://hellyeah.blogg.se
mammselen

Jo, det var gott med pizza.... jag åt, fast jag inte alls var hungrig.
Nu känns byxorna ännu trängre.

2008-02-21 @ 20:28:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0