Tillbaka i Norge

Jao, vi kom tillbaka vid halv tolv inatt. Idag kænner jag mig næstan bakis fast jag har sovit jættelænge (fick ledigt på førmiddagen) Mamma sæger att jag måste sova ordentligt:) Jag tog till och med næsdroppar igår, fast jag inte ens hade problem med andningen, bara før Mamma hade sagt det. Mamma har alltid rætt.

Fick ett litet utbrott på min hals igår nær vi åkte hem. Den har gjort ont i flera dagar nu, sen ville jag helst hem igen. Men nu ær man tillbaka och det ær væl okej. Har ætit løvångerbrød till frukost med bregott, messmør och lite annat svenskt gott till.

Ska ta en promenad till b.young med lønerapporten. Sol ute, sol i sinne.

Bilder

42503-80942503-80842503-80642503-80542503-80442503-803


Kommentarer
mammselen

Vilka fina bilder du har tagit!
Nu blir förkylningen snart ett minne blott. Nu när du har gjort som jag har sagt. Jag lovar!
Fortsätt att sova mycket...

2008-02-25 @ 19:56:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0