Vintersöndag

Jag och Mister X sitter i soffan och äter ost och kex till frukost, jag var så mätt igår att jag inte orkade det då. Dessutom har jag blivit förkyld så jag la mig ganska tidigt. Vi sitter och ser på all vintersport på tv. Jag tycker det var snällt av alla folk som mailade till studion och tipsade Britta Norgren hur hon skulle göra för att bli fri från hostan hon haft hela säsongen. Honung! Att hon inte tänkt på det förut...

Jobbade på b.young igår och det ska jag göra imorgon också. Vi kommer förresten till Falun på onsdag kväll. Åker igen på söndag, Har lovat barnen att stanna på en godisaffär i Sverige och köpa en massa svenskt godis:)

image795

Asså, han är typ det enda privata jag har kvar så ni får inte se hela han


Kommentarer
Kate

Hahaha, Mister X, ja se på tusan!

2008-02-17 @ 12:57:45
elin & alva

hej!
en skiva ingefära och honung = susen för halsen

2008-02-17 @ 13:05:57
mammselen

Jag har sett hela han...

2008-02-18 @ 17:20:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0