Den här fina sången sjunger vi på kören nu:)

http://www.youtube.com/watch?v=y8tM-U4c5PM


Kommentarer
mammselen

Jag förstår att du gillar körsjungandet. Det är ju precis så det är, så som du skriver.
Man blir glad!
När jag får tillbaks ljudet på min dator så ska jag lyssna på låten.

2008-01-22 @ 16:07:02
Kate

När får man se ett inlägg om ögonen, eller se en bild?

2008-01-26 @ 15:18:56
mammselen

Hon har lite ont och
sover mycket. Idag har hon inte ätit värktabletter.
Hon tänker jobba på tisdag, men ska inte anstränga sig.
Än är det kanske ingen skillnad på synen...

2008-01-26 @ 21:11:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0