Jag jobbar igen

Nu är man inte sjukskriven längre så jag jobbar. Inatt drömde jag att jag hade fem extrajobb och jag fattade inte hur jag skulle lyckas hålla ihop det hela.
Jag är lite stressad över en massa saker som deklaration till Island, skattekort och en massa lönelistor som jag intre skickat in och ett bankkort som ska hämtas och ett nytt körkort som ska hämtas i Oslo och mitt i allt det här ska jag droppa ögonen fyra gånger i timmen!

Nej så jag har inte helt tid till bloggen. Sen har jag ingen dator heller men imorgon får jag tillbaka den som Helena har lånat av mig. Sen råkade jag säga att hon skulle få ta min kamera till Sydamerika också. Ja inte vet jag varför jag säger såna snälla saker ibland som jag inte reflekterar helt över.

Ciao!

42503-785

Mamma, kan du kolla hur mycket jackan kostar att skicka med posten? Har fått den såld för en hundring men du måste väga paketet...


Kommentarer
helena

Du, jag kom på att jag drömde om dig härom natten. Vi hade varit med om en bilolycka och du låg och hade stora skärsår på magen. Sen minns jag inte mer.

2008-01-31 @ 01:13:27
URL: http://hellyeah.blogg.se
mammselen

Jag drömde också om dig. Du var ca 8 år och var med i en skidtävling. Målet var på Tjarn och du och en jämnårig pojke spurtade i mål. Vem som var först vet jag inte... Men du var glad och åkte som bara den.
Sedan måste jag hjälpa mormor som nästan hade ramlat av bilstolen. Hon satt framme på passgerarplats i en gammal Volkvagensbuss bakom huset.

2008-01-31 @ 17:46:25
irene

Nä, jag har inte drömt om dig. Fast jag tycker om dig ändå.

2008-01-31 @ 22:34:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0