Jahaja, hej igen Norgeeeee

Fy vilken separationsångest jag hade igår, men sånt ær livet. Jag åkte hem till Sjulsarvet och satte mig i soffan under ett tæcke och åt røkt rådjurskøtt. Både jag och Pappa tyckte jag skulle passa på att lyxa med det.

Annars då? Vi hann med att åka långfærdsskridskor, fira nyår, gøra Mamma fast i betapet... jag har haft ett riktigt bra jullov.

Bussade tillbaka idag i 8 timmar, vi blev stoppade av grænspolisen før att kolla id på alla. Fast de kollade knappt på mitt, konstaterade bara att jag var svenska. Værre var det før somalierna, men det gick bra till slut det med. Och jag kan inte sæga nåt dumt om invandrare før jag har inget alibi, som Kate... Haha...

Men.... jag ær Birgitta och jag gør som jag vill.



42503-76442503-763



Kommentarer
mammselen

Fina bilder. Visar hur vi hade det.

2008-01-03 @ 21:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0