Körövning!

Oo det är så kul med kör. Först innan man tar sig dit känns det ganska jobbigt med lång bussresa och allt, men när man väl är där är det så kul och sen är man så glad efteråt! Stegade fram till prellen idag och frågade om det finns något slags bidrag man kan söka för just nu kostar kören mig 580 spänn i månaden i busspengar. Ska jag även sjunga i kyrkan på söndagar blir det ändå lite mer. De har höjt busspriserna...

På onsdag klockan mellan 15-16.30 någonting kan ni tänka på mig för då ligger mina ögon på operationsbordet (förhoppningsvis jag med) i Göteborg. Sen är jag 23000 kronor fattigare. Det kan ni också tänka på och vara glada att ni har era 23000 kvar:)

Jo, sen ska det ju kanske gå lite pengar i början av februari någongång (runt den 6:e), då planerar vi (BigMac) att åka till Thailand. Men vem vet om det blir av? Hittar vi en billig resa, på typ 5000 så slår vi nog till.

42503-782

Det var väldigt, väldigt dumt av mig att leta reda på den här bilden...




Kommentarer
Mammselen

Jag ska tänka på dig, men jag ska försöka att glömma bilden.

2008-01-22 @ 16:05:01
Irene

Ja, det var dumt!

2008-01-22 @ 19:08:36
irene igen

fast den som har råd med en dyr ögonoperation har råd med bussbiljett också tycker jag

2008-01-22 @ 19:09:43
Trine

Lykke til med operasjonen!
En reise til Thailand er vel akkurat det du trenger nå, du er jo i 200 hver dag. Synes du er flink som utnytter dagene som du gjør med barna, jobbene, kor, trening etc, du er jammen et godt forbilde Gitta:)

2008-01-23 @ 09:53:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0