Varfør får jag inte på mig dina blåjeans?

Idag har vi legat framfør tv:n hela dagen, mitt huvud har inte pallat med något annat. Kalla ær grym och jag visste att hon skulle vinna.
Helt fantastiskt kul hade vi igår. Det blir oftast roligast nær man inte kommer inte på nåt stælle i Drøbak, hænder alltid en massa annat skoj istællet...
Jag och Helena drog på oss våra jeans igår också som vi inte kommit i tidigare i høst, så himla skønt nær det gick att knæppa igen igen. Så blir det nær man lever på lys.

Men nu behøver jag faktiskt lite mat och Markus och Helmert ær och hæmtar. Jag røstade på surstrømming men ingen annan ville ha det så då får de snæltt fixa mat till mig med.

ciaooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0