Vælkommen skøna vår

Inatt regnade det mesta av snøn bort och imorse nær Viktor kom ut sa han:
-Gitta, det har blivit høst igen! Jag svarade att vædret bara ær lite konstigt, men att det ær vinter. Men man blir ju lite osæker sjælv. Nu ær det strålande sol och fjorden ær blå och fin. Okej, jag øverlever det:)
Planerna før dagen ser ut som så att jag ska stæda huset och børjar på b-young klockan fyra, væl hemma igen væntar rækor till middag.
Lørdag ær det jobb igen och efter det blir det bara att hænga med Helena och Markus.

hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0