glass, godis, fika, pizza.

Idag har jag mest sprungit runt på stan. Fast så många meter har man ju inte rört sig, omöjligt, Lycksele är ju så litet. Men det blev fika på både Indo och Lilla bagis. Träffade Kim och hans tjej och mamma, det var trevligt. Han har man ju inte sett på evigheter. Jag, Jesper och Jonas har suttit och planerat de närmaste dagarna. Jonas ville tatuera sig i Umeå imorgon, men fick ingen tid så det blir nog bara jag och Jesper som åker dit en sväng. Vi har letat födelsedagspresent åt en kompis som vi ska på fest hos imorgon. Det blir en finfin present som alla får dela på:)

Åh. Jag tror det blir toppen. Fest en mil bort och sen cykeltur in till stan. Hoppas man inte hamnar i diket bara:P

Nej, jag har huvudvärk ikväll och ska väl hoppa i säng. Gonattinatta







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0