Lycksele!

Nu är man minsann här och har till och med hunnit jobba en kväll. Det är ljuvligt att vara här, fastän solen är någorlunda frånvarande bakom molnen. Jag är nyss hemkommen från en promenad i gamla kvarter med Boss. Samma promenad som vi gick varenda morgon för två och ett halvt år sen. Vi stannade till vid älven så han fick bada och jag fick tvätta honom. Sen gick vi i den fina tallskogen ovanför sjukhuset, jag kan lova att han kände igen sig. Han låg och ålade runt i blåbärsriset. Oh det känns bra att vara tillbaka.

Igår när jag slutade jobbet hade jag tänkt åka till solsidan där Helmert var. Eller åka och se vad Johan och Kim pysslade med. Men när jag klev in genom dörren så insåg jag plötsligt hur himla skönt det var att vara ensam. Jag har nog inte vart det på drygt två veckor. Så jag bestämde mig för att vara hemma istället. Fast sen droppade de in en efter en allafall, men det var bara trevligt. Vi drack varm choklad och löste korsord.

Annars finns det saker att hitta på i veckan. Spökhus, kanotpaddling, fika rabarberpaj, åka till Umeå, och så fest och fest.

Jesper skulle fixa rabarber så det blir nog paj ikväll efter jobbet.


:)


Kommentarer
elin

ska du ut på öl tältet den 26/7

jag kommer med alva den helgen!!! =)

kram kramkram

2008-07-15 @ 19:50:42
big

2008-07-15 @ 21:22:11
URL: http://biggelito.blogg.se/
Kate

Ja jag är inte avundsjul iaf.

2008-07-16 @ 08:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0