Tråk.

Ja, just nu har jag tråkigt. Men det är okej, man måste väl ha det ibland också. Jag har vart ledig idag och passade på att sola och bada på hälla. Köpt gardiner har jag också gjort, fast jag inte vet alls hur det ser ut i mitt rum i Lule. Men jag vill ha mycket brunt, mycket ljusstakar, och riktigt höstmys. Indiska får nog endel besök av mig kan jag tänka mig.

Imorgon kommer Mamma och Maria hit:) På fredag när Helena slutat åker vi vidare till Luleå och där ska jag och Helena och kanske Martina tillbringa helgen. Lars Winnerbäck spelar på lulekalaset på lördagen. Det blir guld det. De andra åker vidare till Boden och Per-erik.

Nej nu ska vi till tvättstugan misstänker jag. Hejhej.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0