What I did to you was hurtful, what I’m going through is hurtful

Ikväll har jag och Helena gjort en tredjedels Lycksele-klassiker. Till Statoil och tillbaka. Vi skippade de andra mackarna. Det var bra med lite qualitytime med syrran. Boss är så trött att jag ibland tror han ska dö på fläcken. Ibland orkar han inte ens lyfta på benet när man klappar han. Jesper har haft han med på äventyr idag när vi andra jobbade så han har minsann inte varit oaktiverad.

Nu är jag ledig i fyra dagar. Nice...

Syrran, ryck upp dig, upp med näsan. Du har inte tappat den, den har bara gömt sig lite. Vi saknar dig här uppe allafall, men i höst blire rajraj i Luleå. Och qualitytime med dig. Puss och kram puss och kram



Tänk på nå roligt


Kommentarer
Kate

Den där bilden är så himmelens ful! Jag ser ju ut som jag vet inte vad.

2008-07-17 @ 14:18:30
Big

du försökte bara få en syl i vädret!

2008-07-17 @ 18:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0