Jesså

Idag har vi vart aktiva som tusan. Men så låg jag i sängen till halv elva också... det var väl typ evigheter sen jag sov så länge utan att ha festat kvällen innan. Vi satt och spelade spel igår och jag var hyfsat övertrött och har nästan träningsvärk i magen efter alla skrattanfall. Martina läste både frågor och svar på en och samma gång.

Vi tog oss ut på frukost(lunch)picnicen idag allafall, vi gick och gick, upp på berget, fikade och ner igen. Sen ner på mammas jobb (i gummistövlar) och hämtade hennes lägenhetsnyckel och sen tog vi hennes bil upp på Sjulsarvet och Helena städade den medan jag och Martina städade lite inne i huset. Fint värre!
Sen ner och handla och laga middag till dem som hade slitit på jobbet idag.

Nu har jag tagit ett långt bad och vi ska väl upp till Sjulsarvet igen.

Ja just det, nu kommer bilderna från bästafesten i Lycksele:D



Vi hade schitkul


Kommentarer
irene

Schitbra att ni har det kul!

2008-06-23 @ 20:04:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0