Lagret

Idag var vi på lagret men det var torrt där. Alltså inte särskilt mycket shopping. Men kom väl hem med nå småting.
Jag börjar bli nervös för Grekland också. Jaja, det går nog bra får man hoppas...
Jag vill grilla på kvällarna!!! Men mest i Lycksele!! Det blir efter Grekland. Egentligen har jag ett himla kul liv just nu, jag är bara lite dålig på att ta vara på det och leva i nuet.

"Står man med ett ben i det förflutna och med det andra benet i framtiden så pissar man på nuet."
Jag måste sluta pissa på nuet. Genast!



Jonas med håret fixar käk

Jesper lärde mig att fota lite bättre...

Vi taggade lite:)


Ikväll ska jag laga middag hos Pappa, och sen ska jag springa en tur. Tror inte det blir någon större möjlighet till träning på en segelbåt sen...

Ciao



Kommentarer
mammselen

Nähä.... det blir långpromenad med mamma och Boss istället.

2008-06-25 @ 18:22:00
irene

1) ...men om man är lite inkontinent då...?

2) Vad skrev Martina?

3) Du kan väl klättra i storseglet?

2008-06-25 @ 19:24:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0