Planerad siesta

Gick och la mig klockan ett inatt och planen var att stiga upp tidigt, få lite gjort och sen ta en siesta och sova i solen i två timmar. Det är ju så tråkigt och varmt att sola, lika bra att ta igen lite sömn så märker man kanske inte av plågan.
Ja, så var det en dag kvar till familjen kommer hem och två dagar kvar till jag får åka hem. Cant wait...
Och jag är skitnervös redan.
Nu ska jag plocka lite och torka lite och sånt där kul som jag göra för sista gången i det här gigantiska huset. Yee, nice.



Jag har fått fina blommor från b.young också:) De ringde och frågade om jag kunde jobba igår kväll. Nejtack, I´m done, känns skönt att kunna säga nej, de har ju trots allt skaffat en ny där nu. Dessutom skulle jag bli frestad av alla kläder och dessutom skulle jag behöva vänta till nästa månad innan jag kunde tömma och avsluta norgekontot.


Kommentarer
Trine

Når kommer familien hjem? Kl? Slutter du som nanny nå? Du og Helena er så søte søsken!

Nyt sommeren!

2008-06-06 @ 18:19:35
Biggis

De kommer till Gardermoen klockan 09.30 imorgon... lördag... Ja, nu slutar jag och flyttar hem igen:) Gleder mig:) Haha, du är snäll du, vi ska absolut nyte sommaren och det håper jag dere gör också med bäbisen;)Kram!!

2008-06-06 @ 21:00:25
mammselen

Du är jätteduktig, Big!!!

2008-06-06 @ 22:05:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0