Skinnarspelet

Idag har vi vart och sett ett Dalaspel, Skinnarspelet. Det var faktiskt himla bra och fint. Måste ju säga att jag är ett big fan av fiolmusik och folkdräkter. Man är väl dalkulla;)



Imorse var jag duktig och var ute och sprang i Sjulsarvsskogarna. Boss följde med och han la sig i varenda vattenpöl han kunde hitta så det var bara att spola av honom med vattenslangen när vi kom hem.

Imorgon är det söndag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Är faktiskt arbetslös(!) Det var längesen och jag känner mig ibland lite rastlös. Men mamma gav mig en bra idé här om dagen och det var att gå ut och gå i skogen varje morgon, runt milspåret eller så, och ta med frukost i en ryggsäck. Så jag tror vi kör på det, jag och Boss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0