1.5 kg påskgodis

Å jippi, Lycksele blev fjärde solstaden:) Jag blev skitglad, visste inte ens de var med i lottningen.

Idag har vi bara suttit ute i solskenet och läst. Härligt. Jag, Markus och Boss gick både upp till Sjulsarvet och hem igen till mamma. Sen åkte jag och köpte mitt livs största godispåse. 1.5 kg kan ni tänka er... fick lov att rädda det undan mina syskon och Markus glupska munnar under kvällen dock. Vill ju att min bror ska få också och han kommer hem imorgon.
Sen var det meningen vi skulle sova på Sjulsarvet, mitt hem under 16 år. Men vissa incidenter omöjliggjorde det... bi-a.

Jaja, skit i det, vi får återkomma imorgon så mina söta djur får känna på friheten och friska luften.

image817

Mamma tar grymt bra bilder!




Kommentarer
Jesper

Fin bild! Oj, 1,5kg.. du måste ha varit sugen!!

2008-03-21 @ 07:34:13
irene

Jo, det är en helt fenomenalt bild på Glenn. Men så har hon en alldeles speciell känsla för honom också.

2008-03-21 @ 10:18:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0