Argenergi på alla leksaker

Idag jobbade jag i barnehagen som alltid på torsdagar, vi har vart på stranden hela dagen och det har vart strålande sol (dubbla solglasøgon). Det var verkligen varmt och jag satt med uppkavlade ærmar och letade efter fina snæckor och sånt med kidsen. Igår snøade det några flingor, men innan det har jag faktiskt sett några tussilago. 

Allafall så var jag skittrøtt nær jag kom hem och ibland kænns det knappt som man kan andas i ett hus før det ær så himla mycket grejer øverallt. Så jag satte igång att stæda undan leksaker och nu har væl barnen bara en tredjedel kvar kanske... Jag tror inte ens att de kommer sakna grejerna, och gør dem det så hittar de alltid något annat att leka med medan de letar.

Nu har jag pratat med min moster i Gøteborg, vi ska parkera hos henne i helgen. Sen ska vi bo hos Karl, det blir fint det. Kommer nog bli en trevlig helg det hær:)



Kommentarer
mammselen

Bra att du hade dubbla solglasögon!
Bra att du städade bort en del leksaker.
Bra att du har pratat med moster.
Bra att ni tar lite semester i Göteborg.
Bra att det kommer att bli trevligt.

2008-03-06 @ 21:02:08
elin å alva

hej !! =)
hoppas du får d jätte skönt å trevligt i helgen!!!
ååå va jag längtar till påsk å vår!!!
men d är ju inte länge kvar till påsk helgen =)
är hemma å är dunderförkyld!!!!
kram kram kram kram från alva å mig =)

2008-03-07 @ 11:45:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0