Göteborg

Så nu sitter jag här vi Karls dator i hans lilla lägenhet och skriver. Karl springer stafett idag, men han gick upp vid tre-tiden inatt för han skulle köra taxi:)
Igår var vi hos moster Birgitta. Vi skulle ju parkera bilen där. Maria kom också dit och så fikade vi och pratade. Om morfar tex. Jag visste inte att han hade ringt luftfartsverket och bett dem att inte flyga över gården. Eller att han gick in på ett matställe och bad dem ta ner tyska flaggan som hängde med flera andra länders flaggor utanför. Haha, han är lustig han:)
Vi var ute och käkade middag igår, åh det är så billigt att äta ute i Sverige!! Man får passa på när man är i ett så billigt land:P

Appropå bilden i förra inlägget. Kate, han har rakat sig nu, men han var faktiskt fin i skägg:P
Och Jesper... i vår familj delar vi på allt, du får tre systrar med på köpet, är inte det bra? Haha... nejdå, men det har ju hänt mer än en gång och med mer än en pojkvän att de har hållt på att gå fram och krama fel syster:P Nu var det ju inte så oavsiktligt på den bilden, men men man vet aldrig med Markus och Helena. När jag var på Island i somras brukade han sova över hos henne och hennes au-pairmamma frågade till och med om de hade ihop det, haha:)

Nej idag ska vi ut på stan en sväng. Allt är stängt i Norge på söndagar men inte i Sverige minsann. Jag funderar på att sminka mig också. Något som jag inte gjort sen jag opererade ögonen..
hadeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Pe

Hälsa Karl!!

2008-03-09 @ 12:11:56
Jesper

Haha. då gäller det att ta en ordentlig titt innan man gör något alltså.. :)

2008-03-09 @ 12:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0