Hur man vet det?

Ni kanske undrar hur man vet att ens utekatt är dålig i magen?
Man hittar bajs i handfatet.


Eller på Markus viktiga jobb-papper.


Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och lyxar med sushi. Inget bra på tv ikväll, Markus är i Liverpuuuuul.
Jag ska snart sova för imorrn är det jobb igen.

Men jag börjar bli lite orolig för Glenn. Ska jag kanske ta han till veterinären? Jag vet inte ens vad vi ska göra med honom när vi drar till Sverige. Kanske han får följa med. Tyvärr blir det mindre populärt på vissa ställen misstänker jag...


Kommentarer
mams

Glenn är väl inte ens försäkrad...?
Om han inte blir bättre så kanske det är bäst. Att ta honom till veterinären alltså.

2008-03-14 @ 21:51:24
Big

Ja, jag tror nästan det.. han har ju vart dålig i två-tre dagar. Och det blir ju dyrare om han blir riktigt dålig. Men på måndag ska vi ju till falun, och markus vill nog inte ha nå bajs i bilen. ja men hur ska man göra?

2008-03-14 @ 22:07:47
mams

Lägg ett gammalt urtvättad påslakan på sätet i bilen. Gamla tidningar på golvet...
Ring till veterinären och fråga om han har något tips för katters dåliga magar. Vad man kan försöka ge honom i matväg så att det blir bättre.
Eller han kanske kan skriva ut några piller.

2008-03-14 @ 22:23:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0