Ingen pappa Boss

Boss tjej hade fått en infektion i kroppen och veterinären hade sagt att hon inte skulle paras nu så det blev inget för Boss. Tur han inte vet vad han går miste om. Hans tjejs ägare ville att vi skulle pröva igen om 5-6 månader, vi får se vilket land vi befinner oss i då och vilken form Boss är i. Han börjar ju bli till åren gammgubben...

Vart ute i finvädret flera timmar idag. Nu ska jag lägga kidsen om inte Dag kommer hem snart.
Sen ska jag äta godis. Blev lite godisberoende under tiden hemma och igår tog jag till och med barnens godis så jag tyckte det var bäst att köpa eget idag:)

Bye bye lingonpaj.



Kommentarer
mammselen

Du luras! "Blev lite godisberoende under tiden hemma." Du var godisberoende långt innan du kom hem.
Akta tänderna, förresten!
Och nu kan jag läsa bloggarna som du har skrivit de senaste dagarna. Kul,kul.

2008-03-27 @ 20:55:30
Linda-Gotland

Hallo Birgitta!
Fy va trist att du är i en svacka. Så du känner dig klar med Norge alltså? ...Medan andra går och längtar dit istället :) Men va kul att du ska till Lycksele i sommar! :) Och till Grekland!! Åååh, det låter verkligen härligt att segla i Grekland!
Nu ska jag ut till korna och kalvarna. Dags för mat.
Sköt om dig vännen!
Kram på di

2008-03-28 @ 16:56:22
irene

...jag vill också ut till korna och kalvarna...

2008-03-28 @ 21:22:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0